11 Ocak 2011 Salı

13. Gün: Ekonomik Mucizeler

BEKLENTİLERİNİZLE NASIL EKONOMİK MUCİZELER YARATACAKSINIZ

Şu basit egzersizi yapın; Bu programı tamamlayınca sahip olacağınız bir beklenti yaratın, gerçekte nasıl daha zengin bir yaşam sürebileceğinizi biliyorsunuz. Zenginliği kendinize çekebileceğinizi umun. Ekonomik amaçlarınıza farklı bir bakış bakın ve bunlar gerçekleştirebileceğinizi umun. Bunlar hakkında umut sahibi olmak nasıl hissettirdi. Muhtemelen pek teşvik edici olmadı. Ne zaman bir umut hissetseniz bir beklentiniz olsa umutlarınızın gerçekleşmiyeceğine dair kaygı ve acı duyarsınız.

Şimdi bu egzersizi tekrar yapın ancak bu sefer umut dolu bir beklenti olsun. Kati bir inançla isteyin. Bu zenginlik programını bitirdiğinizde, ekonomik zenginliğinlik amacınız hakkında memnun olacaksınız. Zenginliğin size doğru aktığı beklentisinde olun. Tüm amaçlarınızın gerçekleşeceğini bekleyin.

Beklenti umuttan daha güçlü bir duygudur.  Beklentilerde isteğinizin zaten yolda olduğunu varsayarsınız. Beklentilerde şüpheye yer yoktur. Bugün sizden beklentide olmanın sevincini yansıtan bir duygu yaratmanızı istiyorum. Ve bu duyguyu hevesle bu programın sonuna kadar taşımanızı istiyorum. Bu gün şüpheyi, ekonomik kaygıları yenmeyi, bunların yerine bol zenginlik beklentisini koymanızı istiyorum.

Şu adımları uygulayın.

Zenginliğin manyetik olarak size aktığı beklentisinde olun. Beyninizin her gün büyüyen bir zenginliği uyandırmakta olduğu beklentisinde olun. Paranın nerden geleceğini bilmediğiniz halde her türlü kaynağa açık olduğunuzu bilerek beklenti içerisinde olun. Size para kazanma fikirleri verecek insanlarla tanışacağınız beklentisinde olun. Pratik para kazanma yöntemleri ile karşılaştığınızda  bunların farkına vacağınız beklentisinde olun. Size cazip gelen kolayca izleyebileceğiniz para kazanma zenginlik yaratma yolları bulabileceğiniz beklentisinde olun. Zenginlik yaratma yolunda doğal olarak başarı ile yürüdüğünüz beklentisinde olun.

5 dakikanızı aşağıdaki sözlerin doğruluğunu hissetmeye ayırın.

HAYATIMDA GERÇEKLEŞEN EKONOMİK MUCİZELERİ SEVİÇLE KABUL EDİYORUM. EVRENİN İHTİYAÇLARIMI KOLAYCA KARŞILAYACAĞINI BİLİYORUM, BÖYLECE TÜM İHTİYAÇLARIMIN KARŞILANMASINI BEKLİYORUM. SEVİNÇLE TAM BİE EKONOMİK BAĞIMSIZLIK BEKLİYORUM.

Günün Egzersizi:
Yukarıda verilen egzersizi uygulayın. sevinç dolu beklenti hissini hissedebileceğiniz kadar güçlü hissetmeye çalışın. Kesinlikle tüm arzularınız kesinlikle hayata geçecek. Hayatınızda mucizeler bekleyin. ve beş dakikalığına ekonomik bu mucizelerin sizin olduğuna inanın.

1 yorum:

  1. Gerçekten çok ilginçtir bu programa başladıktan sonra hayatıma bir para akışı gerçekleşti :) İstemediğim halde birileri bana para gönderiyor :) Bu sefer bilinçli olarak kendime ekonomik hedefler koydum ve gerçekleşmesine 16 gün kaldı :)

    YanıtlaSil