4 Ocak 2011 Salı

30. Gün : Kutlayın Eğlenin hayatın tadını çıkartın :

Muhteşem, Yaptınız ! karar verdiğiniz gibi 30 gün zihninizi yeniden yapılandırmak için çalıştınız. Bugün kendinizi kutlayın, taktir edin, yapabileceklerinizden zevk alın, ve harekete geçin.

30 günlük çalışmayı tamamladığınız ve bu süreçte başardıklarınız için kendinizi taktir edin bu önemli. Sıklıkla hayatımızda bir şeyi pozitif yönde değiştirdiğimizde, bunun hakkında iyi düşünmeyi ve kendimizi taktdir etmeyi unuturuz. Fakat başka şeylere bakmadan önce kendimizdeki uyanışı görmeli ve takdir etmeliyiz. Bu gün sadece kendiniz hakkında iyi şeyler düşünün. Tutarlı bir şekilde otuz günlük bir programa devam etmek günümüz oradan oraya sürüklenen toplumunda çok büyük bir beceridir.

Ayrıca şu da ifade edilmeli ki ; psikolojik evrim hayatın devam eden bir parçası. Umarım sizde zenginlik yolunda kendinizi şu kısacık bir aydan öncekinden çok daha yol almış çok daha başarılı hissediyorsunuzdur. Fakat eğer günlük hayatınıza uygulamaya devam etmezseniz bu hisler hayatınızı bir büyü gibi bir anda değiştirmeyecektir.

30 gün diyet yapıp hayatınızın kalanınında hep ideal kiloda kalmayı bekleyemezsiniz. 30 gün egzersiz yapıp hayatınızın sonuna kadar formda kalmayı bekleyemezsiniz. Pozitif düşüncelerde de böyledir. 30 gün egzersiz yapıp hayatınızın sonuna kadar sınırsız zenginliği tecrübe edemezsiniz. Bunun yerine gelişmeye ve öğrenmeye açık olarak olarak devam etmelisiniz. Günlük pozitif düşünme ve bolluk düşüncesi noktaları oluşturup günlük olarak bunlara devam etmelisiniz.

Zenginlik bilinci hayatınızda sizinde karşınıza çıkacaktır ve sadece 30 günlük programda değil. Bu nedenele tekrar gelerek bu programdaki bilgileri tazeleyeceğinizi umuyorum. Böylece tekrar pozitif hislerin gücünü zihnimize yerleştiririz. Zenginlik bilinci konusunda düzinelerce başka kitaplar da var. Beyin gücünüzün sırlarını öğrenmeyi alışkanlık haline getirin, arzularınızı nasıl zahmetsizce otomatik olarak hayatınıza çektiğinizi göreceksiniz. En önemlisi eğlenin ve hayatınızın tadını çıkartın bu hep pozitif olmanıza yardım eder.

Beş dakikanızı aşağıdaki sözlerin doğruluğunu hissetmeye ayırın;

BEYNİMİ SÜREKLİ BOLLUK VE ZENGİNLİK DÜŞÜNCELERİ İLE DOLDURACAĞIM. ÖĞRENMEYİ GÜNLÜK TECRÜBELERİMDEN BİRİ HALİNE GETİRECEĞİM. HAYAL ETTİĞİM HAYATI ZAHMETSİZCE YARATACAĞIM VE TECRÜBELERİME HEP ŞÜKRAN DUYACAĞIM. SEVİNÇLE YAŞAYACAĞIM.

Günün Egzersizi :Kendinizi ödüllendirin. Herhangi bir şekilde sizin için özel birşeyler yapın, kendinizi tebrik edin ve ekonomik özgürlük yolundaki kritik ilk aşamayı tamamladığınız için mutlu olun. Gidi eğlenin ve hayatın tadını çıkarın,

Günün Sözü : Durmadığınız sürece ne kadar yavaş gittiğiniz önemli değildir.

6 yorum:

  1. turhan bey ben size teşekkür etmek istiyorum programı uyguladım yeni olumlamalarla kendi programımı devam ettireceğim.size iyi haberlerimide vermek isterim.iyi geceler

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye kitap: Evrenden Torpilim Var... Çok etkileyici ve destek bir kitaptır. Şiddetle öneriyorum herkese...

    YanıtlaSil
  3. Slm herkese yazıyı yeni gördüm uygulayıp sonuç alanlar varmı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Selamlar
    Ben çekim yasası %100 düşünce gücü adlı adlı iki kitabı okuyup içindeki yöntemleri uyguluyorum. 30 günlük programa sadık kalarak herşeyi yaptım. Hayatımda yaklaşık 3 aydır sevindirici gelişmeler vardı. 2 yıl önce mesleki tatminsizlik nedeniyle insan kaynakları uzmanı olarak çalıştığım mesleğimde veda ettim. Sevdiğim iş olan kaligrafiden para kazanmaya başlamıştım. Geçtiğimiz ay kaligrafi ile resmi birleştirip bir deneme yaptım sosyal medya hesabımda gören bir ressam ile çalışmaya başladım. Şuana kadar 14 parçayı sattık. Maddi sorunlarımın bir çoğunu artık unuttum. Evimi Cihangir gibi bir kaotik ortamdan Beykoz un bir köyüne taşıdım. Bu sayede daha iyi şeyler resimler yapmaya başladım. Bi. Köpeğim olmasını isterken bir hafta sonra bahçeme bir Boxer geldi. Şuan kankayız. Son olarak 3 resim Amerika Lübnan ve Fransa ya yolladım. Bir yandan sergi açmak için uğraşıyorum. Etraftan aldığım tepki ve eleştiriler çok iyi moralim yüksek. Sigarayı bırakalı 27 gün oldu. Plana sadık kalın pozitif düşünün, herşeye şükredin isteyin uygulayın kabul edin ve seyredin. Şuan bişeyler kötü gidiyorsa geçmişte böyle olmasını kendize çektiğiniz negatif gelecek korkusuna borçlu olduğunuzu unutmayın. Geçmişten taşıdığınız tüm korkuları, birinin ahını aldım, yanlış seçimler yaptım, çok kalp kırdım, çok güldüm başıma bişey gelecek gibi saçma sapan düşünceleri unutun. Son tavsiyem az insan çok huzur unutmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrikler... birgün bende böyle şeyler yazmayı diliyorum

      Sil
  5. WELCOME TO THE BIG. Do you want to be a member since it will make you
    rich and famous in
    the world and have power to control
    people in the high place in the
    all over the world. Are you a businessman or
    Woman, artist, politician, musician,
    student, you want to be rich
    Famous, powerful in life, join the cult today and get a rich instant sum.
    2 million dollars in one week and free
    Anywhere you choose to live
    this world and also get 10,000,000
    Monthly US dollars as salary% u2026
    BENEFITS GIVEN TO NEW MEMBERS
    Whojoin
    1. A cash reward of USD $ 500,000
    American dollar
    2. A new Sleek Dream CAR valued at
    USD $ 300,000 USD
    3. A dream house bought in the
    country of your choice
    4. One month of vacation (fully paid) to
    The tourist destination of your dreams.
    5.A year of golf membership package
    6. V.I.P treatment in all airports of
    the world 7. A total change in lifestyle
    8.Access to Bohemian Grove
    9. Monthly payment of $ 1,000,000 USD
    in your bank account every month as
    a member 10. Appointment booked one month
    with the 5 best world leaders and the 5 best
    Celebrities in the world.
    If you are interested in joining us
    The big illuminati contact us Email. carlosmacdonald234@gmail.com
    whatsapp or send us a text message to +19735567426

    YanıtlaSil