21 Ocak 2011 Cuma

3. Gün: Amaçların Büyülü Gücünü Harekete Geçirmek İçin 3 Basit Adım

DÜNYADA HİÇ BİR ŞEY AÇIKÇA TANIMLANMIŞ BİR HEDEFTEN DAHA GÜÇLÜ DEĞİLDİR.

Bu gerçek hayatın en önemli sırlarından biridir. Hiç sihirli lambayı ovmayı diledinizmi. Cini serbest bırakın ve bütün hayalleriniz gerçek olsun. Bu cin beyninizin içinde yaşıyor, amaçlarınız gerçekleştirmek için  Güçlü bir iradeyle uyandırılmayı bekliyor.

Şunu aklınızdan çıkarmayın bilinç altınız sizin bilinçli düşüncelerinizn ve iradenizin kölesidir. Yeterki siz onu idare edecek kadar bilgi ve iradeye sahip olun. Bunu vahşi bir atı ehlileştirmeye benzetebilirsiniz. yeterince bilgi ve iradeye sahipseniz at size hizmet eder değilseniz her üzerine bindiğinizde kendinizi yerde bulursunuz.

Yaşamınız hakkında neye inanırsanız bilinçaltınız size size o gerçekliği çizecektir.

Aslında olay görüldüğü kadar basit. Biraz düşünürseniz yaşamınızda bunun pek çok kanıtını görebilirsiniz. Yoksul olduğunuza inanın yokluğu yaşıyacaksıonız. Zenginlikle onurlandırıldığınıza inanın bolluk ve bereket büyülü mbir şekilde yaşamınıza akacaktır.

Şüphecimi? Şüphelenmelisiniz zaten. Fakat bu gerçeği yadsımadan önce denemeye bir şans verin. sonuçlardan şok olacak ve memnun olacaksınız.

Zihninizi isteklerini ifade etmeye ikna etmek için basit ve açık adımları takip etmelisiniz. Günde sadece bunun için günde 5-10 dakikanızı ayırmak çok büyük bir bedel değil.

1.- Ne istediğiniz tam olarak tanımlayın.
Mümkün olduğunca açık ve detaylı bir şekilde ne istediğinizi, tanımlayın, bilinçaltrınız için en kolayı arzularıza hizmet etmektir. Örneğin yeni bir işmi istiyorsunuz. Ne yapmak istediğinize karar verin ne kadar kazanmak istediğinize, nerde çalışmak istediğinize vs. mümkün olduğunca detaylandırın. Elbette detayları bazı değişikliklere açık bırakacaksınız. Fakat bu egzersiz bilinçaltı zihninizi niyetleriniz konusunda en ciddi olduğunuza ikna edecektir.

2.- Amacınızı yazın :
Niyetinizi yazmanız tam olarak ne istediğinizi açıkça belirlemenizi sağlar. Yine defalarca kanıtlanmıştır ki amaçlarını yazan insanlar onlara ulaşmakta çok daha başarılı olmuşlardır.

3.- Gün içinde bu amacı defalarca tekrar edin.
Amacınızı belirten zihninize kazıyabileceğiniz ve fırsat buldukça tekrar edebileceğiniz kısa ifadeler yaratın. Basitçe şu cünle ile başlıyabilirsiniz "Ben şu anda ......... kendime çekiyorum." ve boşluğa niyetinizi yazın. Yada "Ben ..............ödüllendirildim." gibi bir cümlede kurabi,lirsiniz. Boşluklara hayalinizi koyun. ve gün içinde tekrar edin. Tekrar söylüyorum inanmak zorunda değilsiniz. "İnandım ondan oldu yada İnanmadım ondan olmadı" vs demeyeceğiz. Sadece bunları yapın inanıp inanmamanız önemli değil; ne önemli? burada belirtilen çalışmaları yapmak önemli. siz sadece bunları inanıyormuş gibi yapın yeter. İnanmasanıozda olur.

5 dakikanızı aşağıdaki sözlerin doğruluğunu hissetmeye ayırın. Yada hissediyormuş gibi yapın.

AMAÇLARIMI AÇIKÇA TANIMLADIĞIMDA BAŞARISIZ OLMAYACAĞIMI BİLİYORUM. YUKARIYI HEDEFLEDİM VE HEDEFİME ULAŞACAĞIM. HAYATIMIN YÖNÜNÜ SEÇECEĞİM VE AMACIMA KAÇINILMAZ BİR BİÇİMDE ULAŞACAĞIM.

GÜNÜN ÇALIŞMASI : Hayatınız için şimdiye kadar başarmanızın mümkün olmadığı bir amaç yazıp detaylı bir şekilde tanımlayın.Bu 30 günde ekonomik gelişme için çalışacağımızdan ekonomik bir amaç yazın. Bu amacı her gün defalarca tekrarlayın. bunu ndoğru olduğuna kalpten inanın. doğru olduğunu varsayın, doğru olduğunu kabul edin ve doğruymuş gibi davranın.

GÜNÜN SÖZÜ: Çoğu insanın amaçlarına asla ulaşamamasının nedeni onları açıkça tanımlamamış olmalarıdır,  yada hiç bir zaman ciddi olarak olaabileceğine yada gerçekleşebileceğine inanmamışlardır.
Kazananlar size nereye gittiklerini, yol boyunca uygulayacakları planlarının ne olduğunu ve macerayı kiminle paylaşacaklarını söyleyebilirler.

8 yorum:

  1. yoluma ısık tuttugunuz icin tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  2. şimdiden harika hissetmeye başladım...

    YanıtlaSil
  3. Allah'tan Hızır istemiştim. Çok şükürler olsun ki gönderdi. Siz benim Hızırım'sınız. Artık korkmuyorum, huzurluyum ve umutluyum. Size duyduğum minnattarlık karşısında teşekkürler az kalır. Evreni sevgiyle ve pozitif enerjiyle dolduruyorsunuz. Yani bu enerjilerin çoğalıp evrene yayıldığını düşününce yaptığınız müthiş bir şey. Size sonsuz sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  4. 3. gün kü 2. madede belirttiğimiz amaçlarımızı 30 gün boyunca mı tekrar edeceğiz?

    YanıtlaSil
  5. Anlamadım malım ben sanırım

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL Bİ BLOG İNSANLAR İÇİN KOLAYLAŞTIRILMIŞ.KENDİ HEDEFİMİ YAZDIM TAŞIMA ŞİRKETİ KURMAYA HAZIRLANIYORUM DEĞİŞİKLİĞİ HİSSEDİYORUM BİR İŞ BAŞARANLARIN HEPSİ BUNUMU YAPIYOR DİYE DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM GÜN İÇİNDE SONRA BAKTIMKİ ASLINDA BİLİNÇLİ OLARAK BUNU YAPMASADA BİLİNÇSİZ Bİ ŞEKİLDE ZATEN HEDEFİNİ BEYNİNDE BELİRLEMİŞ İSTEMEDEN O İŞE ODAKLANDIĞI İÇİN O İŞ ZATEN OLUYOR.EVREN YASALARLA YÖNETİLİYOR ARKADAŞLAR ÇEKİM YASASIDA YERÇEKİMİ YASASI, DÜNYANIN YUVARLAK OLMASI KADAR DOĞAL ASLINDA İÇİMİZDEKİ GALİLEO'YU ÇIKARMAK SİZİN İŞİNİZ ;).BEN BİR BARDAĞI MASADAN ELİME ALMAK İSTİYORSAM NİYET EDERİM ELİME ALIRIM VE O İŞİ BAŞARMIŞ OLURUM BEYNİNİZ NE ZAMAN YAPACAĞINIZ İŞİ BUNA İNDİRGERSE O ZAMAN O İŞİ ZATEN BAŞARMIŞSINIZ DEMEKTİR. YAPACAĞINIZ HEDEFİ BEYNİNİZDEN KALBİNİZDEN SÜREKLİ GEÇİRİN.TABİKİ OTURDUĞUNUZ YERDEN OLMAZ BUNLA İLGİLİ ÇALIŞMA YAPMAYA BAŞLAYIN O CESARET YEMİN EDİYORUM GLEİYOR ZATEN HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ YERDEN İŞLERİNİNZ AÇILIYOR.SAĞLICAKLA...

    YanıtlaSil
  7. Bu üç aşama yapım gereği bende vardı.ben bizzat bunları yaparak geldim hedefime.ne miydi hedef.konya da doğup büyüdüm.şu an 33 yaşındayım.ama 5 yıl önce bi hayal çizdim ve kağıda yazmıştım.BEN İSTANBUL DA Bİ BEBEK MAĞAZASI AÇACAĞIM....adım adım oldu .hepsi.esas amacıma daha da yaklaştım.hedef büyük o yüzden diğer günleri sabırsızlıkla takip edeceğim...

    YanıtlaSil