7 Ocak 2011 Cuma

25. Gün: Özgün Kişiliğiniz Sizi Zengin Edecektir

Dün elde ettiğiniz gelirinizin küçük bir kısmı ile yapıcı yönde yardım yapmanın önemine değinmiştim. Yinede asıl önemli olan ekonomik yardımdan çok benzersiz kişiliğiniz ile dünya ya yapacağınız yardımlardır.

Mutlu olmanız için paranın miktarından bağımsız olarak iyi birşeyler yaptığınızı hisetmeniz önemli. Yaardımlar hayatınıza anlam katar arkadaşlarınıza ailenize dostlarınıza yada üm dünyaya farletmez yardım etmez size olumlu ve güçlü bir duygu verir. Diğerlerinin hayatına nasıl yardımda bulınacağınız tamamen size kalmış ama bunu yapmış olmaktan guru duyacağınız mutlu olacağınız bir şeyler bulmalısınız. "gitti paracıklarım" " öff parayıda yardıma harcadık ay sonunu nasıl getirecğiz" gibi olumsuz duygular uyandırmayacak birşeyler bulmalısınız yada kendinizi bu konuda eğitmelisiniz. sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım ama kritik bir nokta;olduğu için önemli. sonuçta yardımda bulunacaksınız ve yardım etmekten mutlu olacaksınız ne olduğu çok önemli değil.

Paraya sahip olmaktan duyacağınıuz mutluluk yerine eşinize arkadaşlarınıza ülkenize yani birilerinin hayatına yada insanlığa katrkıda bulunarak hayatınıza anlam katacak sizi mutlu edecek birşeyler bulmalısınız. Bunu nasıl yapacağınız size kalmış ama birilerinin hayatına katkıda bulunarak mutlu olacağınız bir yol bulun. Bağış yapmaktan yada para saçmaktan bahsetmiyorum kendi özgün kişiliğinize uygun birşeyler olmalı.

25 günlük eğitimin sonunda artık tahmin edebileceğiniz gibi değer katma duygusu yaratmak bir şeyler üreterek evrene değer katarken yada bağışta bulunurken pozitif hissetmek size anlatmaya çalıştığım tüm diğer psikolojik süreçlerle beraber gider hayatınızı zenginlik enerjisinin akışına ve fiziksel sağlığa açar.

Bugün eşsiz kişiliğinize odaklanmanızı istiyorum. Hangi özellik sizin kişiliğinizi tanımlar. Güçlü ve zayıf yanlarınız çoşkularınız gariplikleriniz takıntılarınız nelerdir? Bugün bu özelliklerinizden zevk alın ve bu özelliklerin sizi diğerlerinden ayıran sizi farklı kılan özellikler olduğunun farkında olun.

Bugün tekliğinizle (benzersiz olmanızla) gurur duymanızı ve dikkatinizi eşsizz kişiliğinizle nasıl diğerlerinin yaşamına olumlu katkılarda bulunacağınıza odaklayın. Dünyada bir amaç için bulunduğunuzun farkına varın. Eşsiz kimliğinizle burdasınız çünkü insanlığın evriminin devamı için yapmanız gereken birşeyler var. Kendinizin ve başkalarının hayatında nasıl bir pozitif katkıda bulunabileceğinizi bulmak için dikkatinizi kendi hayatınız imkanlarınız üzerinde yoğunlaştırmaya karar verin.

5 dakikanızı aşağıdakilerin doğruluğunu hissetmeye ayırın;

BEN BENZERSİZİM BU DÜNYADA BENİM GİBİ BİR İNSAN YOK. DÜNYAYA KATKIDA BU ÖZGÜNLÜĞÜMLE KATKIDA BULUNABİLİRİM.. ÖZGÜNLÜĞÜMLE HAYATIMA ZENGİNLİK KATACAĞIM.

Günün Egzersizi; En az bir tane sizin dışınızda birine yada birşeylere olumlu katkıda bulunacabilecedğiniz en az bir tane eylem düşünün ve bunu yazın. Ve bu gerçekleştirmeye karar verin. Tüm imkanlarınızda bunu gerçekleştirmek için uğraşın.

5 yorum:

  1. Merhaba. Bugun yirmibesinci gundeyim bir yandanda defterime yaziyorum neden cok yorum yok merak ediyorum bu kadar guzel paylasim hepimize ula$mali tekrar te$ekkur ederim

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar gerçekten çok özel bir çalışma. İşe yaradığını düşünüyorum .Güzel düşünmüşsunuz sonuçlarıda güzel olacak inşallah. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar gerçekten çok özel bir çalışma. İşe yaradığını düşünüyorum .Güzel düşünmüşsunuz sonuçlarıda güzel olacak inşallah. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. 25.gündeyim hiçbir değişiklik yok hayatımda herşeyi özenle yaptım kuşkulaımdan korkularımdan artık uzağım ama hayatımda hiçbir dğişiklik olmadı paylaştım yardım ettim fazlasısyla geleceğini düşünerek hissederek yaptım :(((

    YanıtlaSil
  5. BÜYÜK HOŞGELDİNİZ. Üye olacağınızdan beri üye olmak ister misiniz
    zengin ve ünlü
    dünya ve kontrol etme gücüne sahip
    yüksek yerdeki insanlar
    bütün dünyada. İşadamı mısın yoksa
    Kadın, sanatçı, politikacı, müzisyen,
    öğrenci, zengin olmak istiyorsun
    Ünlü, hayatında güçlü, bugün kült katılın ve zengin bir anında alın.
    Bir haftada 2 milyon dolar ve ücretsiz
    Nerede yaşamayı seçersen seç
    bu dünya ve ayrıca 10.000.000
    Aylık ABD Doları olarak maaş% u2026
    YENİ ÜYELERE VERİLEN FAYDALAR
    Whojoin
    1. 500.000 ABD Doları tutarında bir nakit ödül
    Amerikan doları
    2. Değerinde yeni bir Şık Rüya ARABASI
    300.000 ABD Doları
    3. Bir rüya evi satın aldı.
    seçtiğiniz ülke
    4. Bir aylık tatil (tamamen ücretli)
    Hayallerinizdeki turistik yer.
    5. golf üyelik paketi yılı
    6. Tüm havaalanlarında V.I.P tedavisi
    Dünya 7. Yaşam tarzında tam bir değişim
    8. Bohemian Grove'a erişim
    9. Aylık 1.000.000 ABD Doları tutarında ödeme
    her ay banka hesabınızda
    bir üye 10. Randevu bir ay rezervasyonu
    en iyi 5 dünya lideriyle ve en iyi 5 ile
    Dünyadaki ünlüler.
    Bize katılmakla ilgileniyorsanız
    Büyük illuminati bize e-posta gönderin. carlosmacdonald234@gmail.com
    whatsapp veya bize +19735567426 numaralı bir metin mesajı gönderin

    YanıtlaSil