22 Ocak 2011 Cumartesi

1. Gün: Şu An Hayatınızın Dönüm Noktasıdır.

Şu meşhur sözü duydunuzmu "bir ampülü değiştirmek için kaç terapist gerekir. Yanıt Bir tane fakat ampülün değişmeyi gerçekten istemesi gerekir." Hoş bir şaka gibi olsada gerçeklik payı oldukça fazladır. Siz değişimi istemedikçe, hiç bir yöntem size yardımcı olamayacaktır.

Burada hayatınız hakkında yeni bir düşünce şekli bulacaksınız. Bu program sizi zenginlikleri hayatınıza çekecek ve doğuştan hakkınız olan zenginliği kabul etmenizi sağlayacak yani bir düşünce yapısına ulaştıracak.

Şimdiye kadar her ne sebeple olursa olsun hayatınızı isteklerinizi sınırlamaya koşullandınız. Şimdi geçmişi geride bırakma zamanı. Önümüzdeki 30 günde zihninizdeki psikolojik enkazı süpürecek ve dünün çöpleri olarak fırlatıp atacağız.

Hayatınızı hernekadar konforsuz, sınırlı ve kötü olasada, olduğu gibi kabul etmeniz için birçok bahaneniz olabilir ancak eğer bu satırları okuyorsanız hayatınızda pozitif değişiklikler yapmaya hazırsınız demektir.

Değişiklik nasıl olacak? bunun için sadece bir yol var. Şunu anlamalısınızıki; Hayatınıza şimdiye kadar olduğu gibi devam etmek size hayatınızı değiştirmek için birşeyler yapmaktan daha çok acı verecek.

Şunu çok iyi biliyoruzki aynı sınırlı yaşama devam etmek sadece tatminkar olmayan hayatınızı sürdürmek demektir. Bu nedenle bu sayfaları okuyorsunuz. Şimdi yeni bir hayata başlamaya hazırsınız. Herzaman söylendiği gibi bugün yaşamınızın geri kalan kısmının ilk günü ve sadece siz yaşamınızın yönünü belirleyebilirsiniz.Tembellik yerine gelişmeyi, büyümeyi seçin.

Bu size bağlı, sadece değişime karar vermeniz gerekiyor. Değişimi seçmeniz gerekiyor. Şunu anlamalısınız şu anda yaşamınzın yönünü belirleme gücüne sahipsiniz. Bu fırsatı kaçırmayın zenginliği, mutluluğu ve gelişmeyi seçin.

Bu gün başlamalısınız. Şu anda başlayın. Geçmiş gitti, gelecek sadece bir düş, Sadece şu anda değişimi başlatmak için harekete geçebilirsiniz. Erteledikçe ertelemek için ve mutsuz tembelliğinizi sürdürmek için daha fazla bahane bulacaksınız. Bunu yapın, bunu şimdi yapın, Beş dakikanızı ayırarak aşağıdaki sözlerin doğruluğunu hissedin:

ŞU AN BENİM GÜÇ NOKTAM. GEÇMİŞ YAŞANDI BİTTİ, GELECEK HENÜZ YAŞANMADI. SADECE YAŞANAN ŞU ANDA HAYATIMI DEĞİŞTİRMEK İÇİN HAREKETE GEÇEBİLİRİM.ŞU AN BENİM GÜÇ NOKTAM. TAM ŞU ANDA HAYATIMI DEĞİŞTİRMEK İÇİN HAREKETE GEÇMEYİ SEÇİYORUM.

22 yorum:

  1. bugün ilk günüm. yazınızdan çok etkilendim ve umutla doldum. umarım bugün gerçekten benim içn bir dönüm noktası olur. paylaşımınız için çok ama çok teşekkürler. herşey gönlünüzce olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Sağolun herşey heimizin gönlünce olsun. Hepimiz hayata birşeyler katmalıyız ufak yada büyük

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar Aylin arkadaşımızın aldığı başarılı sonuçlar hepimize cesaret versin. Sadece inanın, ve yapın. Yorumların için teşekkürler Aylin dha detaylı paylaşımlarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde bize cesaret verecek olan aylin hanimin yorumu???

      Sil
  5. Bugün başlıyorum,böyle bir blog hazırladığınız için çok teşekkür ediyorum. Gelişmeleri içinde bulunduğun günlere yorum olarak yazacağım.

    YanıtlaSil
  6. elinize emeğinize sağlık, çok güzel bir paylaşım olmuş ,,,

    YanıtlaSil
  7. Hayatimin gidisatindan bikmis ken gecenin bi yarisi sitenize rastladim evt evt bu gece hersey degisicek.. emeginize saglik..

    YanıtlaSil
  8. Bu gün birinci günüm ve çok yararlı olacağına inanıyorum.Emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. aylinin yorumunu silme sebebiniz nedir ?

    YanıtlaSil
  10. bugun başlıyorum . umarim olumlu sonuclar elde ederim.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. bugun başlıyorum . umarim olumlu sonuclar elde ederim.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Evet arkadaşlar parayi bulan varmı :)

    YanıtlaSil
  13. Ben inanarak başladım 30 gün boyunca hayalimi imgeledim hayal ettim ve burayı takip ettim 15. Günden sonra herşey değişmeye başladı hiç maddiyatım yokken kendi iş yerimi açtım yol göstericiliğiniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. Hayatımın en dibindeyim.. Dibe inmeden zirveye çıkılmaz diye bir söz var.. Umarım burası onu yapmama sebep olacak..

    YanıtlaSil
  15. Bugun başladım size gelişmeleri yazacağım gün gün 19 aralık 2016 ilk günüm

    YanıtlaSil
  16. Ben de katkıda bulunmak istiyorum, ÇOK Teşekkürler...
    https://idilture.wordpress.com/2013/02/13/bolluk-ve-bereket-alma-verme-yasasi/

    YanıtlaSil
  17. www.milyonerolmakistiyorum.com/

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim tam da şu sıralar ihtiyaç duyduğum doğru bilgileri vermişsiniz.

    YanıtlaSil
  19. hadi hayırlısı baslıyorum bugun.

    YanıtlaSil