8 Ocak 2011 Cumartesi

23. Gün: Evrenin Hediyelerini Özgürce Kabul Etmek

Bugün sizi hakettiğiniz zenginlikten alıkoyan zenginlik bilincinin çok önemli bir yönünü ele alacağız: minnetle kabul edebilme.

Bu zenginlik programını 3 haftadır takip ediyorsunuz. Eğer bu işi düzgün yaptıysam bu süreci beklediğinizden daha çok sevdiğinizi düşünüyorum. Size otuz gün içinde beklediğiniz zenginliğe kavuşacağınızı iddaa ettim.

Diğer bir yandan eğer bu programı özenle takip ettiyseniz ve hala yaşamınızda fiziksel etkilerini görmediyseniz, hala bazı psikolojik engelleri aşamadınız demektir. Panik olmayın bunlarıda aşacağız “bunları kendi başına aş” deyip sizi yanlız bırakmayacağım.

Bu bizim toplumumuzda en yaygın yoksunluk nedenidir.Tamamen özgür olmak bireyselleşmek diye bize empoze edilen düşünceleri devamlı absorbladığımızdan her bişeyle kendi başımıza başetmemiz gerektiğini düşünüyoruz. Eğer birilerinden yardım alırsak yada para biz çok çalışmadan gelirse kendimizi suçlu yada yetersiz hissediyoruz. Bu düşünceler zenginliği çekmeyecektir.

Şunu idrak edin bu dünyaya hayatta kalmak için herkesten izole bir şekilde için boğuşmaya gelmediniz. Bizim takıntımız kendimizi izole etme inadımızı körüklüyerek dünyanın geri kalanını umursamaz görünmektir.

Gerçekte ise siz tamamen çevrenizdeki dünyaya ve çevrenizdeki insanlara bağlısınız. Tek başınıza beslenemez ve korunamazsınız.

Gerçekten mutlu olmak için hayatta kalabilmek için devamlı dış dünyadan hayatınıza yardım aldığınızın farkında olmalı ve size gelen herşeyi sevgiyle kabul etmelisiniz. Böyle hissederek kendinizi daha çok varlığa ve zenginliğe açmış olursunuz, yaşamınız ve mutluluğunuz için önemli oldukları için diğer insanları kabul etmeye ve sevmeye daha elverişli bir ruh haliniz olur.

Beş dakikanızı aşağıdaki sözlerin doğruluğunu hissetmeye ayırın;

İNSANLARIN BANA TEKLİF ETTİĞİ HER TÜRLÜ HEDİYE VE DESTEĞİ ŞÜKRANLA KABUL EDECEĞİM VE BENDE YAPABİLDİĞİM HERKESE MUTLULULA HEDİYELER VE YARDIM SUNACAĞIM. ŞU ANDAN İTİBAREN EVRENİN BANA SUNDUĞU HER TÜRLÜ HEDİYEYİ ŞÜKRANLA KABUL EDECEĞİM.

Günün Egzersizi: Size en son teklif edilen yardımı hatırlamaya çalışın. Bunu özgürce ve hoş bir şekilde kabul ettinizmi? Yoksa teklifi red ettiniz yoksa karşılığını ödemeyemi çalıştınız yada kabul ettiğiniz için kendinizi suçlumu hissettiniz. Bu davranışınız size kabul etme konusundaki tavrınız hakkında pek çok bilgi verir. Şu andan itibaren evrenin size sunduğu hediyeleri hangi formda olursa olsun serbestçe kabul etmeye karar verin.

6 yorum:

  1. Merhaba ,

    Öncelikle emeğiniz için size teşekkür ediyor ve bu faydalı paylaşım için de size minnetlerimi sunuyorum.Bu çok faydalı yönlendirmenin 23. gününü tamamladım.Bizim takibimize diğer günleri yetiştirmenizi ümit ediyorum.Umarım başarıya ulaşırız,heyecanla bekliyorum ...

    Başka katılımcılar ve bu heyecanı paylaşanlar var mı merak ediyorum ?

    YanıtlaSil
  2. Helin hanım ortalama günde 70-80 kişi giriyor bloga buda bence iyi bir sayı nede olsa daha bir aydır yayındayız. Sizlere de ilginiz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. hayatımda ufakda olsa bazı şaşırtıcı şeyler oluyor.Gelen hediyeleri minnetle kabul ediyorum dedim ve 2. gününde ansızın 1 senedir istediğim bir eşya hediye edildi.Bugun şaşkınlık içerisinde gülümsüyorum.Paylaşımınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. oncelikle sıze bu paylasım ıcın tesekkurler.bugun 23.gun ve ısrarla devam edıyorum buna ek olarak sabah oglen aksam ve aklım agelen heran yaptıgım olumlamalar da var bnm.henuz değişen bişi yok neden peki??

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben su an arkadasimla birlikte 23.gune geldim oncelikle te$ekkur ederiz bizde tatli bir takip guzel bir aliskanlik oldu ben once defterime sonra arkasima yolluyorum.....daha fazla insana ulasmasini dilerim goruyorum ki uzun zamandir burada ve ben tesaduf eseri buldum sayenizde yararlaniyor ve gelisiyoruz .......ben Ayni zamanda sagliga da niyet ederek uyguluyorum olurmu acaba bize bu guzel takip I baslattiran aydin kisi?sevgiler eda ve elif

    YanıtlaSil
  6. BÜYÜK HOŞGELDİNİZ. Üye olacağınızdan beri üye olmak ister misiniz
    zengin ve ünlü
    dünya ve kontrol etme gücüne sahip
    yüksek yerdeki insanlar
    bütün dünyada. İşadamı mısın yoksa
    Kadın, sanatçı, politikacı, müzisyen,
    öğrenci, zengin olmak istiyorsun
    Ünlü, hayatında güçlü, bugün kült katılın ve zengin bir anında alın.
    Bir haftada 2 milyon dolar ve ücretsiz
    Nerede yaşamayı seçersen seç
    bu dünya ve ayrıca 10.000.000
    Aylık ABD Doları olarak maaş% u2026
    YENİ ÜYELERE VERİLEN FAYDALAR
    Whojoin
    1. 500.000 ABD Doları tutarında bir nakit ödül
    Amerikan doları
    2. Değerinde yeni bir Şık Rüya ARABASI
    300.000 ABD Doları
    3. Bir rüya evi satın aldı.
    seçtiğiniz ülke
    4. Bir aylık tatil (tamamen ücretli)
    Hayallerinizdeki turistik yer.
    5. golf üyelik paketi yılı
    6. Tüm havaalanlarında V.I.P tedavisi
    Dünya 7. Yaşam tarzında tam bir değişim
    8. Bohemian Grove'a erişim
    9. Aylık 1.000.000 ABD Doları tutarında ödeme
    her ay banka hesabınızda
    bir üye 10. Randevu bir ay rezervasyonu
    en iyi 5 dünya lideriyle ve en iyi 5 ile
    Dünyadaki ünlüler.
    Bize katılmakla ilgileniyorsanız
    Büyük illuminati bize e-posta gönderin. carlosmacdonald234@gmail.com
    whatsapp veya bize +19735567426 numaralı bir metin mesajı gönderin

    YanıtlaSil