12 Ocak 2011 Çarşamba

11. Gün: Tam Olarak Odaklandığınız şeye Sahip Olacaksınız.

Dün bulunduğunuz anın farkında olma egzersizi yaptınız. Umarım zihninizin yoğunlaştığı alanı değiştirerek çevrenizde şu anda neler olduğunun farkına vararak duygusal düzeyinizi endişesiz ve daha memnun bir seviyeye çıkarabilmişsinizdir.

Bu zihninizin odaklanması ile ilgili ilk adımınız. Önce içinde bulunduğunuz evrenin ve sahip olduğunuz gücün farkına varın ki sonra hayal ettiğiniz zenginliği hayatınıza çekebilesiniz.

Zihninizi düşüncelerinizi bir noktaya odaklamak geliştirebileceğiniz en kullanışlı ve pratik yetenektir. Bunun nedeni düşüncelerinizi bir noktaya odaklamanın üzerine yoğunlaştığınız deneyimleri hayatınıza çekecek olması.
Belkide kendimizi tekrar etmeye başladık fakat zenginliği hayatınıza çekmek istiyorsanız  bu gerçeğin tam olarak farkına varmanız ve bunun gerçekliğini anlamanız yaşamsal öneme sahiptir.

İçinizdeki siz,içinizdeki güç, ki biz buna bundan sonra bilinçaltınız diyeceğiz. size yaşayacağınız tecrübeleri harfi harfine yaratır. Bu yaratım  rastgele, keyfi yadakazara olmaz ve siz bu güçten kesinlikle sorumlusunuz.

Bilinçaltınız size bilincinizin inançlarına göre bir yaşam deneyimi hazırlar. İyi haber; siz bilinçli düşünceleriniz üzerinde yüzdeyüz kontrol gücüne sahipsiniz. Bu sizi son derece özgürleştirecek bir düşünce olabilir. Zihninizin odaklanacağı konuyu ve hayatınızın yönünü seçebilirsiniz.

Yani haytınıza zenginlik deneyimleri çekmek istiyorsanız sahip olduğunuz zenginliklere odaklanmalısınız. Hayatınızda sahip olduklarınıza şükür etmelisiniz ve size daha fazla zenginlik getirebilecek imkanlarınıza odaklanmalısınız. ( Burada bir dostum "şükür edince "bu halinden memnun" diyor daha fazlasını vermiyor" demişti :) bende "sahip olduklarım için teşekkür ederim ama daha fazlasına layığım ve istiyorum" diyeceksin demiştim. neyse devam edelim).

Hergün bugün yaptığınız gibi eğzersiz yaparak bilincinizi doğal yollarla fakirlik halinden zenginlik haline çevireceksiniz. Dün öğrendiğiniz odaklanma tekniğini hatırlayın. Basitçe nerede olduğunuzun ve şu anda bulunduğunuz dünyanın farkına varın. Sonra odaklanmanızı dileklerinize çevirin ve nasıl olmasını istediğinize odaklanın ve arzularınızı hayat geçirin. Arzularınız gerçekleştiğinde neler hissedeceğinizi çok güçlü bir şekilde hissedin.

Beş dakikanızı aşağıda sözlerin doğruluğunu anlamaya ayırın:

BUNDAN SONRA HAYATIMDA GÖRÜNEN YOKLUĞA ODAKLANMAYACAĞIM. ODAĞIMA HAYATIMA GELEBİLECEK OLAN ZENGİNLİKLERİ KOYDUM VE ŞU ANDA SAHİP OLDUĞUM ZENGİNLİKLERE MİNNETTARLIKLA ŞÜKRETMEYE ODAKLANDIM.

Günün egzersizi :
Üçüncü günde koymuş olduğunuz ekonomik hedefi kontrol edin. Umarım bu hedefi takip eden günlerde okumayı hatırlamışsınızdır. Şimdi beş dakika bu hedefe odaklanın. Gerçekleşmek üzere olduğunu varsayrak bu hedefi şu anda sadece üzerinde yoğunlaşarak bu tecrübeyi hayatınızda gerçekleştirebilecek gücünüz olduğunu hissedin.

5 yorum:

  1. merhaba,
    büyük bir hevesle dün başladım ve bugün ikinci günü okudum. görüyorum ki 11.gün ve gerisi yok. umarım devamı gelir. lütfen yarı yolda bırakmayın...
    ebru..

    YanıtlaSil
  2. Merak etmeyin Ebru hanım tamamlayacağım. Zaten en başta demiştim başladığınız işi bitirin diye :) başladık ve mutlu sonla bitireceğiz.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir çalışma, hayatımdaki değişimleri şimdiden yaşıyorum. çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. Ebru hanım biraz aksaklık oldu biliyorsunuz yasaklar falan umarım hayatınıza olumlu etkisi devam ediyordur.

    YanıtlaSil
  5. Ben biraz geç keşfettim buraya ancak olumlu değişimleri hissetmeye başladım :) Kendimi daha çok seviyorum ve anı yaşamaya başladım. Her şey insanın kendi elinde ve düşüncelerimiz hayatımızı şekillendiriyor :) İyi düşünüyorum ve adım gibi gelecekten umudum var :) Bu benim kaderim her zaman böyle idi ve böyle olacak :)

    YanıtlaSil